19.03.2018

Plakat wiosenny do pobrania

Spring poster, spring, poster
Tak się cieszyłam na nadejście wiosny. Już było ją czuć w powietrzu. A tu jednak pogoda spłatała nam psikusa i znowu zrobiło się chłodno. Dlatego też mam dla was kwiaty z łąki, którymi mam nadzieję, przywołamy tą tak wyczekiwaną przez nas wiosnę. Bo już się nie mogę doczekać jak zaczną kwitnąć kwiaty, jak zazieleni się trawa i drzewa, i będziemy mogli ogrzać się w promieniach słońca. 

Spring poster, spring, poster
Spring poster, spring, poster
Spring poster, spring, poster
Spring poster, poster, spring
Spring poster, spring, poster


PLAKAT WIOSENNY - "POBIERZ TUTAJ"

Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ? 
  • tak naprawdę do plakatu wiosennego można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki. Ja użyłam tym razem matowego, by wyglądał bardziej vintage. 
  • plik jest w dobrej jakości w formacie pdf.
  • jeżeli drukujecie w domu, a nie w punkcie specjalizującym się w tym to najlepiej ustawić wysoką jakoś drukowania, żeby kolory nie wyszły zbyt jasne/słabe. Przecież zależy nam na ładnych kolorach.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu
to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE.
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

9 komentarzy:

  1. Chłodno to za mało powiedziane ;) U mnie jest teraz 10 cm śniegu i -8 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie sporo, a pewnie odczuwalna temperatura jeszcze niższa.

      Usuń
  2. Jaki piękny jest, oby tylko tę wiosnę już przywołać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że ją przywoła, bo już naprawdę mam na nią ogromną ochotę :)

      Usuń
  3. W końcu zaczynam się rozkręcać z wiosennymi akcentami bo jeszcze chwila a przez zimę przegapię Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bo aż się nie chce wierzyć, że ta zima się tak przeciąga.

      Usuń
  4. Masz niesamowity talent * - *

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!!!! naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger