27.03.2018

PLANNER NA KWIECIEŃ 2018

spring planner
Nie nadążam za tymi miesiącami. Przelatują tak szybko, że chociaż się staram, to nie jestem w stanie cieszyć się codziennością jaką lubię. Tą powolną, spokojną, z zieloną herbatą w ręku i patrzeniem w otchłań za oknem. Czas przelatuje mi przez palce. A teraz kiedy zmieniliśmy czas na letni, całkowicie zaburzył się mój cykl. Nie mogę spać, a jak zasnę to sen staje się przykrym obowiązkiem, bo za chwilę znowu się budzę, a o 6.00 kiedy dzwoni budzik nie jestem w stanie podnieść swojego ociężałego ciała z łóżka. Teraz czas na przyzwyczajenie się do nowego staniu i wyczekiwanie na upragnioną wiosnę. Kiedy to słońce będzie mnie rano budzić, ptaki będą śpiewać, a kwiaty zakwitną.

spring, planner

PLANNER NA KWIECIEŃ 2018.

Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA KWIECIEŃ”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

spring, planner

JAK DRUKOWAĆ?


  • tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
  • plik jest w dobrej jakości w formacie pdf.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu 
to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE.
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

1 komentarz:

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger