11.12.2017

Etykietki do prezentów świątecznych do druku

etykiety świąteczne do prezentów
Wiecie co, jest najpiękniejsze w świętach? Obdarowywanie innych i uśmiech na ich twarzach. To jest najpiękniejszy widok. Kiedy wiesz, że prezent jest trafiony i osoba obdarowana jest nim zachwycona. Święta to bardzo nastrojowy czas. Dlatego, żeby ten czas jaszcze bardziej zaczarować, to mam dla was świąteczne etykietki do prezentów.

Etykietki świąteczne będę idealnie pasowały do waszych prezentów. Wiecie, żeby ich nie pomylić, bo się okaże, że babcia dostała dziadkowe skarpetki, a brat perfumy dla mamy. Etykietki z akwarelową choinką w bordowe bombki, ale także w złote do wyboru do koloru. Z tłem białym lub vintage jak kto lubi. Bo, kto nie lubi pięknie zapakowanych prezentów z jeszcze piękniejszymi świątecznymi etykietkami.

etykiety świąteczne do prezentów

Więc zaczynamy prezentowe pakowanie. Chyba że ktoś z was jeszcze czeka na idealny moment na zakupy? U mnie jak co roku prezenty będą DIY, ale na to też trzeba chwili czasu. Jeśli ktoś jeszcze jest zagubiony w wyborze prezentowych dobroci, to na pewno przyda się wam ta LISTA, która uporządkuje ten panujący chaos i pozbiera myśli oraz prezenty znajdą się na jednej kartce papieru. Więc do dzieła, bo czasu zostało już nie wiele.

etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów
etykiety świąteczne do prezentów


JAK POBRAĆ ETYKIETKI DO PREZENTÓW ŚWIĄTECZNYCH?

Klikamy przyciski „ETYKIETKI DO PREZENTÓW ŚWIĄTECZNYCH poniżej. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

etykiety świąteczne do prezentów



CO ZROBIĆ, ŻEBY WYDRUK WYGLĄDAŁ DOBRZE?

- użyć papieru białego błyszczącego, żeby kolory były bardziej wyraziste.

- pliki są w dobrej jakości w formacie pdf.

- etykietki świątecznie na prezenty wydrukowałam na grubym papierze.

- jeżeli drukujecie w domu, a nie w punkcie specjalizującym się w tym to najlepiej ustawić wysoką jakoś drukowania, żeby kolory nie wyszły zbyt jasne/słabe. Przecież zależy nam na ładnych intensywnych kolorach.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

17 komentarzy:

  1. Śliczne etykiety :) Lubię bardzo takie proste wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tego rezygnuję, i tak każdy wyrzuca, szkoda wysiłku. i czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina zawsze docenia tego typu etykietki. To po prostu zależy od podejścia.

      Usuń
  3. Ale cudowne! Szkoda ze mam czwrnobialą drukarkę :(
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie rzeczy, ponieważ są proste, minimalistyczne, ale także przepiękne i z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te choineczki. Jakbyś kiedyś robiła opcję czarno-białą to się polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczki przecudne, ale widzę wiele osób ma podobny problem. Drukarka kolorowa, ale od 3 lat tylko toner czarno-biały wymieniam. Może dla nas zagubionych w czasie rzeczywiście jakaś wersja bez koloru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne! Uwielbiam motywy akwarelowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, aż szkoda, że na swoje prezenty już inne nakleiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są śliczne! Wydrukuję z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste a fajne etykiety. Wydrukuje i ja:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny pomysł! Pomysł prosty, a jakże przyjemny i efektywny. Zresztą i do prostych rzeczy często wcale nie tak łatwo się zmotywować, także tym bardziej doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka drobna rzecz, a cieszy podwójnie :) Zwłaszcza obdarowanych :)

      Usuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger