29.11.2017

Tapeta na grudzień 2017

Już za chwilę powita nas nowy miesiąc. Grudzień. I nowa tapeta na monitor. Czas pożegnać listopad i piękne jesienne liście, szurające pod stopami. Zbliża się zima i święta Bożego Narodzenia, a także Nowy Rok.

Wolałabym, żeby czas zwolnił. Naprawdę. Uważam, że dni przelatują mi przez palce. Jedynym pocieszeniem tej sytuacji jest wstawienie nowej tapety na grudzień, oprószonej śniegiem. I odliczanie dni do Wigilii z kalendarzem adwentowym - do pobrania tutaj

Grudzień to taki czas, gdy czeka nas wiele przyjemności. Nadal będzie królowała gorąca czekolada, ale także mandarynki mają w tym czasie świąteczny smak. To miesiąc zakupów, przygotowań, dekoracji. I to, co najważniejsze czas spędzony z rodziną na jedzeniu, rozmowach, uśmiechach i bliskości. Do tego zapach świeczek o zapachu lasu, cedru i drzewa sandałowego. Migoczące lampki choinkowe, świąteczne piosenki puszczane w radiu, zapach ciasteczek cynamonowych. To wszystko sprawia, że wyczekujemy tych świąt.

LISTOPADOWE CELE:


  • Miałam napisać o swoim grudniowym celu, jakim jest poszukiwanie idealnego przepisu na ciastka imbirowe. Jednak Olga z Make Happy Day za mnie już o tym pomyślała. Więc za nim na dobre rozpaczał się grudzień mam już jeden cel odhaczony. Tutaj przepis Olgi.
  • Nauka nowego ściegu na drutach. Jest on bardzo prosty i nie wymaga wielkich umiejętności, więc mam nadzieję, że się uda. Teraz tylko zamówienie idealnego koloru włóczki i czas na szalik.

CO NOWEGO NA THE NATURAL MINMIALISM



PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA MONITOR


Do pobrania tapeta na monitor. Kliknij i pobierz powyżej "TAPETA NA MONITOR". Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój FANPAGE . Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

3 komentarze:

  1. Tapeta jest piękna w swej prostocie, klimatyczna, tak widzę grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za tapetę, prezentuje się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger