2.10.2017

Tapeta na październik 2017

Cześć Październik. Niesamowicie szybko skończył się wrzesień. Nie mogę uwierzyć, że czas pędzi, aż tak szybciutko. Dużo planów, wpisów i nowych grafik mam na kolejne trzy miesiące, które będą naprawdę pod tym względem intensywne. Więc uważam, że wrzesień to był tylko taki wstęp, a październik pokarze co mam dla was.

Ze względu na to, że w tym roku postanowiłam zająć się prezentami świątecznymi już od października. Wiem, że do świąt jeszcze tyle czasu, ale wiecie na pewno dobrze jak to jest, gdy człowiek nie zabierze się za to odpowiednio wcześnie. Zwłaszcza że moje prezenty to przede wszystkim DIY, a na takie projekty warto mieć sporo więcej czasu. Przecież prezenty powinny być przemyślane ale także takie od serca. Do tego szykuje mi się po drodze parę imienin i urodzin więc będę miała co robić. 


PAŹDZIERNIKOWE CELE:


  • Znaleźć sensowny tutorial to zrobienia czapki i szalika na drutach (szalik to łatwizna, ale czapka to jak na razie dla mnie czarna magia). Wiem, że na You Tube takich filmików jest mnóstwo, ale jestem leworęczna i muszę znaleźć taki typowo dla leworęcznych. 
  • Rozwijać swoje umiejętności artystyczne, czyli więcej malować, zwłaszcza jeśli chodzi o akwarele. Trening czyni mistrza!
  • Przygotować dom na jesień – nie długo na blogu pojawią się plakaty jesienne
  • Piec najpyszniejsze ciasta z przepisów White Plate (nadal jestem zachwycona, zawsze wychodzą idealnie)
  • Używać dużo świeć na chłodne, jesienne wieczory ah jak ja lubię ten klimat. Świece, ciepła herbata z cytryną, koc i ulubiony serial to jest to.


CO NOWEGO NA THE NATURAL MINIMALISM?



PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA PAŹDZIERNIK 2017


Poniżej do pobrania tapeta na ekran monitora. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety na październik 2017.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój
fanpageBędzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.


7 komentarzy:

  1. u mnie narazie pulpitu nie widać :D może jak zrobię porządeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cele na październik, mogłabym się podpisać praktycznie pod każdym za wyjątkiem pierwszego, dzierganie na drutach to nie moja bajka :) Życzę powodzenia w realizacji celów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam, że to nie moja bajka bo nikt nie potrafił mi pokazać tego w sposób dla leworęcznej osoby :) ale od czego są filmiki na YT :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna tapeta. Uwielbiam październik więc uczczę to nową tapetą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona ogólnym wyglądem Twojego bloga
    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią przeczytam Twój wpis. Już pierwsze linijki mnie zaciekawiły :)

      Usuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger