21.09.2017

Twoja książka kucharska w formie kart do druku. Wersja "Miód-Malina" 2017

gdzie zapisać przepis
Karty do druku z przepisem, to nowoczesna forma książki kucharskiej. Wersja "Miód-Malina" jest przeznaczona do wszelkiego rodzaju tortów, ciast, ciasteczek, babeczek, i innych waszych niesamowitych słodkich przepisów.

Tak mnie ostatnio naszło na pieczenie ciast. Oczywiście więcej o tym myślałam, niż cokolwiek robiłam. Jednak w końcu się zmobilizowałam, bo znalazłam idealny dla siebie przepis. Oto on. Tadam. Jest nim nieziemsko prosty przepis Elizy z White Plate. Oczywiście nie będę ukrywać, że najpierw mój wzrok przykuło piękne zdjęcie, które zrobiło większość roboty. Dopiero, potem prosty i łatwy przepis na ciasto biszkoptowe ze śliwką. Po prostu pychota. Koniecznie wypróbujcie ten przepis. 

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA


Robienie tego ciasta dało mi taką frajdę i do tego przypomniało czasy dzieciństwa gdzie to mama w ciepłej i przytulnej kuchni, pośród unoszącej się dookoła mąki i akompaniamentach muzyki robiła tego typu ciasta, a ja jako dziecko wyjadałam potem z tego ceramicznego naczynia resztki. Do tej pory pamiętam ten dźwięk okrągłej, drewnianej łyżki, którą ucierała ciasto w ceramicznej, brązowej misie. Pamiętam, ten zapach ciasta, i jego smak za nim trafił do piekarnika. Tyle, szczęścia zamkniętego w tym jednym, a jakże magicznym wspomnieniu.

Do tej pory umiem upiec tylko dwa ciasta. Brownie piekę, co najmniej raz w miesiącu – jednak przepis trochę zmodyfikowałam, żeby pasował pod preferencje smakowe pewnego Pana – ah Ci mężczyźni tacy wymagający. Jednak ciasto biszkoptowe podbiło nasze serca i nic w nim nie zmieniłam.

gdzie zapisać przepis
gdzie zapisać przepis

JAK POBRAĆ KARTĘ DO DRUKU? 


Klikamy przyciski „Karta-Przepis do druku” poniżej. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

gdzie zapisać przepis


KARTA-PRZEPIS DO DRUKU



CO ZROBIĆ, ŻEBY WYDRUK DAWAŁ EFEKT WOW?


- użyć papieru białego błyszczącego, żeby kolory były bardziej wyraziste. Jednak kiedy decydujemy się na zastosowanie śliskiego papieru do druku, trzeba wziąć pod uwagę, że nie każdy długopis będzie nadawał się do pisania po nim. 

- można drukować zarówno na zwykłej kartce przeznaczonej do druku jak i na arkuszach grubszych. Wszystko zależy jaki efekt chcecie uzyskać. 

- pliki są w dobrej jakości w formacie pdf, więc z rozdzielczością w wydruku A4 nie będzie problemu. Jednak ja drukuję kartę w formacie A5.

- jeżeli drukujecie w domu, a nie w punkcie specjalizującym się w tym to najlepiej ustawić wysoką jakość drukowania, żeby kolory nie wyszły zbyt jasne/słabe. Przecież zależy nam na ładnych intensywnych kolorach.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój fanpage .Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.


20 komentarzy:

  1. O tak, Eliza jest mistrzynią ;) Piękna karta, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nigdy do niej nie zaglądałam, a okazuje się, że ma świetne przepisy i to nie tylko na ciasta :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Moje przepisy są w każdej kuchennej szafce i gdy potrzebuje znalezc odpowiednią kartkę, tracę dużo czasu żeby ja odznalezc. Taka forma książki kucharskiej sprawdzi się więc u mnie na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak mam z ciastami, że każdy przepis gdzie indziej zapisany, gdzie indziej kartka i potem się szuka pół dnia. Więc mam nadzieję, że moja karta-przepis uporządkuje na chociaż trochę te przepisy :)

      Usuń
  3. piekne. super pomyusl jak skoncze remont wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I od razu człowiek ma więcej motywacji do gotowania ( a u mnie ostatnio z nią słabo). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką pogodę to trzeba się dodatkowo motywować :) Też mam czasem takie okresy, że nie chce mi się kompletnie gotować, piec itp. ale po jakimś czasie wraca wszystko do normy. Trzeba tylko poczekać na wenę :)

      Usuń
  5. Wygląda naprawdę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne te karty. Też sobie jakiś czas temu zrobiłam i muszę dodrukować :) Teraz ładną puszkę na to (lub skrzyneczkę) i dodatkowe przekładki na kategorie (sprawdzają się!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę coś pomyśleć jak je uporządkować. Taka skrzyneczka byłaby super z kategoriami :)

      Usuń
  7. Anonimowy21/9/17 14:51

    Wow! Ale super pomysł! W takich przepisach na kartkach papieru jest dużo maggi...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne :) O, ja wczoraj jadłam pyszne brownie w kawiarni i naszła mnie myśl, że muszę się nauczyć piec idealne brownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brownie jest bardzo proste w przygotowaniu więc nic tylko próbować. Robię brownie z przepisu Kwestii Smaku ale dodaję jogurt, żeby było mniej suche :)

      Usuń
  9. Śliczna karta :) Ja jednak swoje przepisy trzymam w głowie, czasem wrzucam na blog :) Kiedyś zapisywałam, zbierałam, a potem wcale nie zaglądałam. Internet jest najlepszą książką kucharską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet i owszem jest świetną książką kucharską tu się zgadzam w 100% jednak ja dużo przepisów modyfikuję i wymyślam swoich więc muszę je zapisywać, bo potem nie będę pamiętać :)

      Usuń
  10. Ładny projekt. Ja trzymam przepisy na komputerze, więc niestety nie skorzystam, chociaż bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta karta:) Zresztą jak wszystko co tworzysz. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czegoś takiego już dawno szukałam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger