30.10.2017

Tapeta na listopad 2017

tapeta na lapka, tapeta kalendarz na listopad
Miałam poczekać do stycznia na nową odsłonę tapety na ekran monitora. Jednak postanowiłam, że listopad jest wystarczająco dobry, by nowa tapeta ukazała się właśnie teraz. Akwarelowa tapeta na ekran monitora czeka na was poniżej. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Niektóre z was na pewno już widziały na Facebooku i Instagramie małe zajawki. Wiece, że uwielbiam las i nie mogło go tym razem zabraknąć w listopadzie. Pożegnałam już piękną, złoto-rdzawą jesień, bo jednak nadchodzi trochę ponury listopad (chociaż trzymam kciuki, że słońce o nas nie zapomni). Więc nadchodzą grubaśne skarpety, ciepłe, wełniane koce i grzańce. Stay in your magic.


LISTOPADOWE CELE:


  • Większość październikowych celów została wykonana. Jednak nadal nie znalazłam ciekawego tutorialu do zrobienia czapki dla leworęcznych.
  • Zaczynamy listopad, a moje prezent świąteczne tkwią w martwym punkcie. Dlatego już nie długo będzie na was czekać niespodzianka, która przyśpieszy ten proces.
  • Zdrowo się odżywiać i zrezygnować ze słodyczy. Będzie to dla mnie trudne, ponieważ uwielbiam wszystko, co czekoladowe tak bardzo, że moją dietę zdominował cukier. Jeśli też macie taki problem to zajrzyjcie do Marta Hennig, to ona mnie zmotywowała do odstawienia słodyczy od zaraz.
  • Ćwiczenia i joga. Ostatnio odpuściłam i prawie przez dwa miesiące nic, a nic nie robiłam. Oczywiście nie liczę tych zrywów raz na 2 tygodnie. Więc biorę się do pracy nad swoim ciałem. Jak joga to tylko z Boho Beautiful , a ćwiczenia z moją kolekcją na Pintereście.

CO NOWEGO NA THE NATURAL MINIMALISM?


  • Plakaty na jesień 2017 do druku. Jest i złoto i rdzawo-brunatne barwy, ale też czernie i szarości, bo właśnie z tym mi się kojarzy nasza polska jesień.
  • INSTAGRAM. Tam ostatnio sporo się dzieje. Więc serdecznie was zapraszam do śledzenia mojego świata.


PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA MONITOR


Poniżej do pobrania tapeta na ekran monitora. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety.

tapeta na lapka, tapeta kalendarz na listopad

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.



6 komentarzy:

  1. Lubię takie tapety, chociaż na swoim kompie mam tyle ikon, że nie widać co jest pod spodem. Super, że udało się zrealizować październikowe cele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu! Minimalistycznie, a jednak mocno wymownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapeta pobrana! Piękna jest. Pracuję nad nowym wyglądem mojego bloga. Może poszukam u Ciebie inspiracji. Jeśli zdecydujesz się kiedyś wydać drukowany kalendarz koniecznie do mnie napisz.

    PS. Mój blog to www.morninglarkkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak Ci się podobają moje prace, że nawet byś chciała drukowany kalendarz :) Na pewno dam znać. Mogę na tę chwilę zdradzić, że pod koniec grudnia pojawi się na blogu planner miesięczny :)

      Usuń
  4. Ale już zimowy klimat na tapecie. Za oknem też niestety niewiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna tapeta, lubię takie subtelne rzeczy. U mnie joga a owszem z Addrienne.
    Życzę oby listopad był mimo wszystko bardziej promienny no i aby udało Ci się w końcu pójść na zakupy świąteczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger