9.10.2017

Plakaty na jesień 2017 - do druku


Jesień już nas zaszczyciła swoją obecnością, a październik zaczął się już na dobre. Jesień potrafi być zarówno piękna, ale także nieprzewidywalna każdy dobrze o tym wie. Jednak jest to moja ulubiona pora roku, w sumie na równi z początkiem wiosny. W tym jest jakaś magia, nie da się tego ukryć.

Ta jesień taka moja z blaskiem świec odbijających się od szyb, z liśćmi szurającymi pod stopami, z tym chłodkiem czekającym na każdym rogu. Kroczy dostojnie, gasi zieleń na każdym drzewie, i przyrumienia liście na złoto-pomarańczową czerwień. Moja ulubiona, bo już czapkę można założyć, szalik oplątać na szyi, opatulić się kocem na kanapie i napić mojej ulubionej herbaty z cytryną, miodem i goździkami. Taką jesień sobie wymarzyłam i kiedy tylko mogę, całą ją się delektuję każdego dnia. Rano spoglądam za okno i widzę unoszące się rdzawo-pomarańczowe liście tańczące o poranku. Smak ciepłej czekolady z odrobiną cynamonu, a także ciasto jogurtowe polane czekoladą i posypane orzechami włoskimi są dla mnie kwintesencją jesieni.

Jednak zejdźmy na ziemię, bo mam dla was trzy plakaty jesienne. W typowych kolorach rdzawo-pomarańczowych, opatulonych lekką mgiełką szarości i czerni. Dajcie znać, który wam się podoba najbardziej? bo moim faworytem jest plakat z cytatem. 


JAK POBRAĆ PLAKATY?


Poniżej znajdują się plakaty jesienne do pobrania. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.








CO ZROBIĆ, ŻEBY WYDRUK DAWAŁ EFEKT WOW?


- użyć papieru białego błyszczącego, żeby kolory były bardziej wyraziste.

- pliki są w dobrej jakości w formacie pdf, więc z rozdzielczością w wydruku A4 i A3 nie będzie problemu.

- jeżeli drukujecie w domu, a nie w punkcie specjalizującym się w tym to najlepiej ustawić wysoką jakoś drukowania, żeby kolory nie wyszły zbyt jasne/słabe. Przecież zależy nam na ładnych intensywnych kolorach jesiennych.

***
Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój fanpage. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.


11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ! Nie pogardziłabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te plakaty. Szczególnie wpadł mi w oko ten ciemny, może dlatego, że lekko mi już nawiązuje do zimy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie dużo włożonej pracy widacć w Twoich dziełach i tak, jak wcześniej pisałam - pomyśl o poszerzaniu horyzontów :D Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i nastrojowe! Wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! Ten z jednym liściem i tekstem to mój ulubieniec. Muszę wymyślić mu jakieś fajne miejsce w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plakaty są piękne. Szczególnie ten z liściem klonu i cytatem. Forma i kolory robią duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Twoje plakaty. I całkowicie podzielam zachwyt jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne plakaty! Dziękuję, że się podzieliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez piękne te plakaty. Jestem zauroczona. Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger