23.10.2016

Kalendarz na listopad 2016 do pobrania

listopadowy kalendarz 2016

Ostatnie dwa miesiące są dla mnie bardzo intensywne, nie mam czasu dosłownie na nic poza ogarnianiem mieszkania, przekładaniem pudeł z miejsca na miejsce, i ciągłym kupowaniem sprzętów i mebli. Jednak gdyby nie kilka istotnych rzeczy w mojej organizacji to bym po prostu zginęła w tym gąszczu spraw do załatwienia i rzeczy do kupienia. Przygotowałam dla Was kalendarz na listopad i tak będzie teraz co miesiąc. Pojawiać się on będzie regularnie, bo teraz też regularnie będę starała się wrzucać nowe posty. W końcu czas na zmiany. I lepszą organizacje.

Bez czego bym zginęła? Bez tego kalendarza, który ostatnio pojawił się na blogu – tutaj. Chciałam jednak pójść o krok dalej i przygotowałam kalendarz miesięczny. Już u mnie ma swoje miejsce i wiem, że będzie bardzo pomocny w organizacji pracy. Do niego świetnie nadają się te najklejki.



   KALENDARZ DO POBRANIA  

MĄDRE PLANOWANIE 

 


Planowanie to podstawa i bez niej kompletnie nie dałabym rady. Gdy nie spisze, co będzie najważniejsze w danym dniu, to dzień przepływa bez produktywnie. Czy wy nie macie tak samo? Dla mnie to jest nie do zaakceptowania, bo pod koniec dnia lubię czuć, że coś udało się zdziałać, że wykonałam swój plan, że poszłam o krok dalej, który mnie zbliżył do upragnionych celów. Oprócz kalendarza miesięcznego prowadzę Bullet Journal, który całkowicie odmienił moje podejście do organizacji. Uwielbiam do niego zaglądać, a każda rubryka ma swój cel, co naprawdę ułatwia pracę, ale o tym już nie długo na blogu.

1. Zapisz najważniejsze rzeczy do zrobienia w danym dniu, a na pewno ich nie zapomnisz. Często nie pamiętam o zapisanych wizytach u lekarza, i po prostu mi przepadają. Teraz zapisuję i wiem, że nie ma szansy na moją demencję w tej kwestii.

2. Wypisz swoje priorytety na listopad, niech one zbliżą Cię do upragnionego celu. I w grudniu ciesz się, że udało Ci się je zrobić. Najważniejsze to małymi kroczkami zblizać się do miejsca, w którym chcemy się znaleźć.

3. Pomysły zawsze przychodzą w ciągu mięsiąca, stąd miejsce na wasze zapiski na kolejny miesiąc. Moja kreatywność nie zna granic i gdybym nie zapisywała tych jakże ważnych pomysłów, to wiem, że za 5 minut bym już o nich nie pamiętała. 





Prowadzenie kalendarza dla mnie stało się codziennością i nie wyobrażam sobie bez tego mojej organizacji. Wiem, że gdyby nie spisywanie wszystkiego i organizowanie ważnch spraw do załatwienia, rzeczy do wykonania miałabym problem z dokańczaniem zadań. Zwłaszcza jest to super sprawa kiedy mamy na głowie mnóstwo spraw i często nam je po prostu uciekają. 

    _____________________________________________________________________________________________

Zostawiam Was z kalendarzem. Może tak jak mnie zmotywuje Was to do polepszenia swojej organziacji pracy. Kiedyś sobie wmawiałam, że nie potrzebuję kalendarzy, planerów, notesów. Jednak to był błąd bo często priorytetowe rzeczy mi po prostu uciekały. Teraz mam i notes, w którym zapisuję wszystko. W tym działania do wykonania na dany dzień. Jednak kalendarz na cały miesiąc pozwala objąć wszystkie dni w jednym miejscu i dobrze rozplanować każdy dzień. Więc do dzieła. Zaplanujcie swój miesiąc. 

17 komentarzy:

  1. Jeszcze do niedawna nie korzystałam z żadnych kalendarzy ani plannerów, ale teraz nie wyobrażam sobie bez nich produktywnego dnia. Kalendarz papierowy plus ten w telefonie to podstawa. Twój kalendarz na listopad chętnie wydrukuję - przyda mi się do rozplanowania treningów na ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie mam w planach zacząć ćwiczyć od listopada. 2 miesiące przerwy to za długi czas :) Ciesze się, że się przyda :)

      Usuń
  2. Ja nie umiem pracować z kalendarzem ale wiem że wielu osobom się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamiast kalendarza mam notatnik na pulpicie komputera, więc o wiele częściej mam go przed oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno jest dobre rozwiązanie, ale jednak ja wybieram tradycyjne kartki :) Jakoś tak lubię sobie bazgrać po nich :P

      Usuń
  4. ale super! dzięki! Co prawda nie ściągnę ale kupiłam sobie już zeszyt i pisaki do tworzenia swojego Bullet Journala i ten układ bardzo mi się podoba - przepiszę go od Ciebie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bullet Journal to super sprawa. Ja jestem zachwycona :)

      Usuń
  5. Warto notować zadania i pomysły jakie do ans przychodzą. Warto o tym także przypominać. Fajnie, że to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się, że takiego właśnie kalendarza szukałam. Zaraz drukuję i sprawdzam, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Mam nadzieję, że się przyda.

      Usuń
  7. Ja bez kalendarza bym zginęła ;)
    To moja prawa ręka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Nie wiedziałabym od czego ma zacząć, jakie ma zadania na dany dzień :)

      Usuń
  8. Trochę za mało miejsca na priorytety ;) hehe
    Chyba, że ich kilka wydrukuję i podzielę na różne stopnie priorytetów...

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz mieć sporo tych priorytetów faktycznie :)

      Usuń
  9. Świetny kalendarz, taki jak lubię- prosty i przejrzysty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację! Ja bez zapisywania dawno bym zginęła. Prosty i estetyczny kalendarz - fajny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger