22.01.2018

Planner - luty 2018 do druku

Zacznę od tego, że dostałam od was mnóstwo maili i pozytywnych opinii na temat miesięcznego plannera do druku na styczeń. Za co wam bardzo dziękuję. Za nim opublikowałam styczniowy miesięczny planner, postanowiłam, że będzie on dostępny co miesiąc, tylko jeśli będziecie nim zainteresowani. Ty bardziej mnie to cieszy, że tak wam przypadł do gustu i była tak imponująca ilość pobrań. Więc będzie się on regularnie pojawiał na blogu.

Lutowym motywem przewodnim zostały tym razem gałązki iglaka. Jak zawsze stawiam na naturę, która jest nieodłącznym elementem mojego życia i także moich prac. Nie będę się tutaj za bardzo rozpisywać, bo nie ma nad czym. Więc drukujcie i do dzieła. Zaplanujcie swój luty, jak najlepiej się da.


TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA LUTY.

Klikamy przyciski „PLANNER NA LUTY”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.



JAK DRUKOWAĆ?
  • tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki. Ja swój planner drukuję na papierze śliskim, lekko błyszczącym.
  • plik jest w dobrej jakości w formacie pdf. Nada się do druku w formacie A4, jak i A3.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger