1.09.2017

Tapeta na wrzesień

tapeta na pulpit na wrzesień
Dzisiaj mam dla was wrześniową tapetę na pulpit. Nie chciałam, żeby była już jesienna dlatego nadal królują na niej polne kwiaty i intensywne kolory. Chciałam nią zatrzymać dla was kawałek lata, za nim na dobre pojawi się jesień.

Wrzesień to taki czas, gdy szkoła się zaczyna, a studenci już wiedzą, że został im tylko miesiąc wakacji. Lubię ten miesiąc za to, że jest jeszcze trochę ciepło, ale zaczyna się już piękna złota jesień. Oczywiście mam taką ogromną nadzieję, że tak będzie, bo uwielbiam te złote liście szurające po chodnikach. Pamiętam jedną taką wyjątkową jesień, kiedy to w Łazienkach Królewski dosłownie można było się zatopić w czerwono-złotych liściach. To był niesamowity widok. Mam ochotę na powtórkę. 

CO NOWEGO NA THE NATURAL MINIMALISM?


W większości ten miesiąc spędziłam na wakacjach, więc na blogu za dużo się nie działo. Jednak pojawił się post z Uniwersalnym planem lekcji/zajęć. Edycja "Polna Łąka". Uniwersalny, dlatego że zarówno uczniowie, jak i studenci mogą z niego skorzystać. Kwiaty wykonane są akwarelami i z tego, co widzę bardzo wam przypadły do gustu. Więc cieszy mnie to bardzo i na pewno w niedługim czasie pojawi się więcej takich grafik.

A może Botaniczna letnia lista życzeń? Wiem, że lato już się kończy, ale czemu nie skorzystać z niej na jesień albo zapisać swoje życzenia i pragnienia na następne lato 2018?

Przypomnę wam też o Bloom Flowers czyli Twoja lista to-do. Nie długo na blogu pojawi się całkowicie nowa i inna niż ta więc bądźcie czujne.

PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA MONITOR


Poniżej do pobrania tapeta na ekran monitora. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety.


tapeta na pulpit na wrzesień

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu to zapraszam na mój fanpage.
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tapeta, aż jesiennie się zrobiło, chociaż jak sama piszesz, jesienna nie jest. Za to klimatyczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam, żeby była jesienna, bo jednak wierzę, że będziemy mieli słoneczny wrzesień. Chociaż nie widać tego za oknem :)

      Usuń
  2. Piękna tapeta! Idealna na początek jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Ja sobie tak właśnie myślę, że na jesień wystarczy już bura pogoda, w domu nie musimy się dodatkowo przytłaczać szarościami, a postawić właśnie na kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło. Na dworze szaro, buro i ponuro więc trzeba trochę dodać kolorów :)

      Usuń
  4. Minimalizm to mój klimat, lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jesień był tak uroczy i kolorowy jak Twoja tapeta. Póki co szaro i deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że tak będzie. Chociaż wrzesień zaczął się mało optymistycznie jeśli chodzi o pogodę ale mam nadzieję nadal :)

      Usuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger