2.09.2018

Planner na wrzesień 2018

planner, planner 2018, wrzesień

Witaj wrześniu. Kłania się wam błękitna cykoria podróżnicza, która rozgościła się na wrześniowym plannerze. Poznałyśmy się na łące, pośród traw. Tam ją odkryłam między makami, źdźbłami traw, i innymi polnymi kwiatami. Jednak tylko ona przykuła mój wzrok i tak długo szukałam jej nazwy, że postanowiłam ją umieścić na wrześniowym plannerze, by nie zniknęła pośród innych kwiatów.


TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA WRZESIEŃ


Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA WRZESIEŃ”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.


JAK DRUKOWAĆ?


- tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.

- plik jest w dobrej jakości w formacie PDF.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger