25.09.2018

Planner na październik 2018

do pobrania planner
Witaj październiku. Zaskoczyłeś nas super zimną pogodą. Nie zdążyłam ochłonąć po 30-stopniowych upałach, a już jest 6, ale jestem na Ciebie gotowa. Szaliki, czapki, ciepłe swetry już są. Świeczki i domowa, ciepła atmosfera już się robi. Lubię jesień, zwłaszcza tą złotą, słoneczną, taką, po której pozostaje smutek, gdy odchodzi.

TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA PAŹDZIERNIK.

Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA PAŹDZIERNIK”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ?

- tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
- plik jest w dobrej jakości w formacie PDF.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger