31.03.2017

Tapeta na kwiecień


Jest to pierwszy wpis od dłuższego czasu. To wszystko dlatego, że zmieniła się formuła mojego bloga i będzie on teraz bardziej moim portfolio, niż rzeczywistym blogiem. Trochę mi zajęło znalezienie tego, co naprawdę lubię i jakim treścią chcę poświecić to miejsce. Więc u mnie zmiany, zmiany, zmiany. Oprócz starych postów, które jak na razie zostają, będą nowe, ale tylko w tematyce grafika, ilustracje i oczywiście DIY, bez których po prostu już nie umiem się obyć.

Będzie się pojawiało na blogu sporo grafiki do pobrania. Więc dzisiaj mam dla was tapetę na kwiecień z kalendarzem na monitor. W kolorach, które kojarzą mi się z nadchodzącą wiosną, pąkami różowych kwiatów, zielenią, z małymi żółciutkimi kwiatuszkami gdzieś rozsianymi na łące. Uwielbiam kwiaty wszelkiego rodzaju, naturę i jej cudowną moc, więc takie elementy będą przede wszystkim dominować w moich grafikach i ilustracjach.


PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA MONITOR

Poniżej do pobrania tapeta na ekran monitora. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger