24.08.2015

Sierpniowe linki #2015


W dzisiejszych Links Love trochę motywacji, która przydaje się każdego trudnego dnia. Osobiście bardzo lubię być bombardowana takimi napisami z rana to daje niesamowitego powera. Do tego mam dla was czarno-białe zdjęcia, a na nich piękna i ciekawa kobieta, która urzeka w swoich filmach naturalnością i dziewczęcym zalotnym uśmiechem. 

#1 Motywacyjne napisy od My Pink Plum, które urzekły mnie swoją przykuwającą uwagę grafiką. Taka motywacja zawsze się przyda. Zwłaszcza rano, jak snuje się po domu i nie wiem co i jak. Zwłaszcza ten „Uśmiechnij się” bardzo motywuje do tego działania - Porcja motywacji  

#2 Lubię ćwiczyć, zdrowo się odżywiać. Więc mam dla was krótki post na temat zdrowych nawyków - Healthy habits

#3 Uwielbiam piękne wnętrza, a w tym mi się podoba połączenie kolorów i faktur: podłoga, cegła, biel i czerń. Duża dawka nowoczesnego stylu, który nie jest nudny ani pusty, a wyrazisty i ciekawy - Modernistyczny dom  

#4 Lubicie Audrey Hepburn? Jeśli tak to wam się spodoba, lubię jej czarno-białe zdjęcia, a najbardziej książkę „Śniadanie u Tiffaniego” - Audrey Hepburn National Portrait Gallery


#5 Niesamowite, minimalistyczne i świetnie urządzone mieszkanie. Przeważa w nim biel, beton i szkło, a wszystko podkreślone jest czarnymi detalami co nadaje pomieszczeniom oryginalności - Apartament w stylu skandynawskim  

#6 Idealne zestawienie zdjęć, tutaj krata nabiera innego znaczenia - Nowy wymiar kraty  

#7 Biel, biel wszędzie, i to w Polsce, w Szczecinie. Niesamowity loft. Warty obejrzenia - Szczeciński loft  



  Jak macie jakieś ciekawe linki to podrzućcie z chęcią poczytam :)

3 komentarze:

  1. Okurcze, świetna dawka linków :D Genialne napisy, aż sobie pobrałam i zamierzam umieścić je w moim mieszkaniu <3 Modernistyczny dom, o ile jest piękny, to dla mnie - tylko do patrzenia, nie czułabym się w nim komfortowo i przyjemnie ;). Podobnie, jak z dużą ilością bieli w mieszkaniu - lubię kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe nawyki i mieszkanie w skandynawskim stylu to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger