29.08.2015

Kalendarz na wrzesień - do druku i na pulpit


Wakacje się już kończą i zaczyna się wrzesień. Uwielbiam kiedy to w sklepach jest pełno gadżetów do szkoły, długopisów, zeszytów. Ze względu że już dawno nie chodzę do szkoły, a moja edukacja skończyła się parę lat temu, nie kupuje ich. Jedynie zmieniło się to że potrzebuję kalendarza na dany miesiąc. Zwłaszcza przydaje się on na pulpicie, dla mnie jest bardzo pomocny.

Często drukowałam kalendarz na dany miesiąc z internetu i przyczepiałam do lodówki, tak żeby zawsze móc tam spojrzeć i wiedzieć jaki mam dzisiaj dzień. Był to zwykły kalendarz bez wyrazu i jednak rzadko go miałam na pulpicie bo nie był atrakcyjny wizualnie. Więc postanowiłam że sama zrobię taki na miesiąc wrzesień. Można go zarówno mieć na swoim pulpicie jak i go wydrukować.


Kalendarz do druku 

Poniżej możecie pobrać kalendarz na wrzesień

POBIERZ TUTAJ





Kalendarz na pulpit 

A tutaj możecie pobrać kalendarz na wasz pulpit.
 



Można z nich korzystać niekomercyjnie i przekazywać link do kalendarza na wrzesień dalej ale nie wolno ich odsprzedawać. Otwieramy link i zapisujemy na dysku lub od razu drukujemy. Miłego korzystania.


Dajcie znać czy jest dla was przydatny?

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger