31.03.2015

Łatwe Wielkanocne DIY


Mam dla was kilka ciekawych propozycji, które można wykonać naprawdę szybko i nie potrzeba do tego wielu narzędzi. Wykorzystajcie to co macie w domu, stare kartony, papiery, wstążki. Są to proste sposoby na łatwe i szybkie ozdoby wielkanocne.

To czego będziemy potrzebowali:
  • Nożyczek
  • Kawałek kartonu
  • Kawałek tektury, lub czegoś o innej fakturze
  • Ołówka
  • Mazaka
  • Nici
  • Igły
  • Dziurkacza
  • Wstążek
  • Serwetek  
  •  
1. Wycinamy z papieru kształt w formie jajka, robimy dziurkę na górze, najlepiej wychodzi zrobiona dziurkaczem. Przeplatamy wstążkę wokół serwetki, dwa końce wstążki powinny się znaleźć na zewnątrz dziurki, a na końcu robimy kokardkę jak poniżej. 



2. Druga propozycja to wycinane z papieru owieczki. Robimy szkic, wycinamy. Do wycięcia głowy użyłam ostrych nożyczek. Na koniec przeplatamy przez dziurkę nitkę. W tym przypadku dziurkę zrobiłam igłą, a nie dziurkaczem. 




3. Na koniec zostawiłam malowanie jajek. Ostatnio u mnie na stole pojawiają się jajka w kolorze białym z czarnymi motywami. Zarówno geometrycznymi jak i napisami, chociaż najczęściej są to kółka i kropki. Fajny pomysł na szybkie wykonanie pisanek przy użyciu mazaka. 




2 komentarze:

  1. Minimalistycznie, ale za to jak pięknie. Zastanawiam się nad dodatkiem złota do czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi złotymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger