1.03.2019

Planner na marzec 2019


Zaczynamy marzec. W końcu. Tak bardzo się cieszę, że luty się już skończył, bo dla mnie był mało łaskawy. Jakoś nie mogłam się zebrać w sobie. Poza tym już bliżej ciepłych poranków i ciepłych wieczorów. Tyle planów w mojej głowie jest, że aż chce się je realizować, a planner się do tego nada idealnie.

TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA MARZEC

Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA MARZEC 2019”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ?

- tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
- do tego wprowadzam małą zmianę i planner będzie w formacie JPG.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój 
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger