21.11.2018

Planner na grudzień 2018


planner za darmo, darmowy planner na grudzień

Kolejny miesiąc za nami. Zbliża się grudzień ten dla mnie tak wyczekiwany, bo urlop, bo święta, bo klimat, który kocham najbardziej. Te wszystkie świece, światełka, które już się u mnie pojawił, ale im bliżej świąt, tym więcej ich będzie. Już się nie mogę doczekać migającej światełkami choinki, pięknie udekorowanej. Tych zapachów żywej choinki, ciast, i pierników. Wieczorów spędzonych otulona w kocu z książką w blasku świąt. Cały miesiąc to będą przygotowania właśnie do tego ważnego dla nas czasu. Dlatego planner na pewno się przyda, by ogarnąć wszystkie dla nas ważne sprawy. Cieszcie się tym miesiącem, bo zbliżamy się do 2019 i chociaż nic się nie zmieni od razu, to warto jest celebrować te małe, szczęśliwe chwile.

TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA GRUDZIEŃ

Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA GRUDZIEŃ”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ?

- tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
- plik jest w dobrej jakości w formacie PDF.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

2 komentarze:

  1. Super, szukałam takiego, bo najlepiej sprawdza się w planowaniu tekstów na blogu. A w grudniu jest co planować �� Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger