26.08.2018

Plan lekcji wersja 2018

planner

Dawno nie było tutaj żadnego wpisu oprócz plannerów miesięcznych. Więc dzisiaj pojawił się plan lekcji z zielonymi liśćmi. W końcu zbliża się wielkimi krokami początek roku szkolnego i chociaż już dawno skończyłam szkołę i nie jest mi potrzebny żaden plan lekcyjny, to z chęcią go wykorzystuję do innych celów. Lubię takie projekty, które są uniwersalne. Mam nadzieję, że wy też.

TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLAN LEKCJI.

Tutaj pobierz - „PLAN LEKCJI 2018”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ?

- tak naprawdę do druku planu lekcji można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.

- plik jest w dobrej jakości w formacie jpg.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger