30.05.2018

Planner na czerwiec 2018

planner na czerwiec, planner na czerwiec 2018

Już w piątek rozpocznie się kolejny, szósty miesiąc 2018 roku. Więc mam dla was nowy planner. Obiecałam sobie, że w tym miesiącu pojawi on się wcześniej na blogu ale, że miałam super busy miesiąc do tego wybrałam się na urlop, to niestety planner zderzył się z rzeczywistością i tak o to jest dopiero dzisiaj. Mam nadzieję, że czerwcowe peonie przypadną wam do gustu.

TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA MAJ.


Tutaj pobierzesz planner - „PLANNER NA CZERWIEC”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

JAK DRUKOWAĆ?


  • tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
  • plik jest w dobrej jakości w formacie pdf.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu to zapraszam na mój 
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger