31.10.2019

Planner na listopad 2019

planner na listopad, listopad planner

Październik nas rozpieszczał pięknym słońcem, otulał nas ciepłem. Ciekawe co dla nas będzie miał listopad. On zawsze dla mnie jest taki mroczny, deszczowy, pochmurny. Wtedy pozostaje kanapa, książka, i ciepła herbata z goździkami oraz wsłuchiwanie się w krople deszczu bębniące o parapet.


TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA LISTOPAD 2019


Tutaj pobierzesz planner - "PLANNER NA LISTOPAD 2019" . Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.


JAK DRUKOWAĆ?


-  do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.

- planner jest w formacie JPG


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM .
Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger