1.03.2018

PLANNER NA MARZEC 2018

Ostatnio na blogu się kompletnie nic nie działo. Powód? Zepsuty laptop. Biedaczek padł i nic go nie chciało ruszyć. W końcu ma swoje lata. Niestety nikt nie dawał mu większych nadziei. Przeszedł szereg różnych analiz i został przeskanowany pod kątem błędów. Diagnoza: trzeba kupić nowy dysk. Jednak mój dzielny i mądry chłopak go naprawił. Siedział i siedział nad nim, aż się udało. I teraz działa. A ja całym sercem wierzyłam, że to się nie może źle skończyć. Więc mam dla was spóźniony planner na marzec.

Marzec. To już miesiąc, kiedy naprawdę, ale to naprawdę potrzebuję słońca, spacerów i ciepłej pogody. No dobra wystarczy odrobina ciepła. Niestety ostatnio jest odwrotnie, że zamiast w górę leci w dół. Do tego alergia dopadła mnie znienacka, a nie byłam na nią kompletnie gotowa, ale tak to jest, kiedy człowiekowi dobrze i nic się nie dzieje, to zapomina, że ma alergię skórną i cały czas musi jednak ją pielęgnować i dbać o to, żeby nie stosować zbyt dużo chemii.

Więc ze względu, na to, że potrzebuję już wiosennego powiewu wiatru we włosach, i kwiatów u moich stóp to planner jest usłany polnymi, żółtymi kwiatami. Mam nadzieję, że was też pobudzi do działania.


TUTAJ POBIERZ SWÓJ PLANNER NA MARZEC.


Klikamy przyciski „PLANNER NA MARZEC”. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno go odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.


JAK DRUKOWAĆ?

  • tak naprawdę do druku plannera można użyć każdego papieru przeznaczonego do drukarki.
  • plik jest w dobrej jakości w formacie pdf.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój INSTAGRAM albo FANPAGE. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger