3.01.2018

Tapeta na styczeń 2018

desktop wallpaper
Mamy już nowy rok - 2018. Czekają nas nowe wyzwania, nowe emocje, nowe rzeczy. Także nowa tapeta na ekran monitora. Tym razem będzie też wersja bez kalendarza, ale dla tych, którzy się już przyzwyczaili, wersja z kalendarzem oczywiście zostaje. Nie mogłoby być inaczej.

Jak ten czas świąteczno-noworoczny szybko zleciał. Tak szybko, że nie zdążyłam przygotować dla was nowej tapety na monitor. Z lekkim poślizgiem zapraszam was po świeżutką tapetę na styczeń 2018. 

TUTAJ POBIERZ SWOJĄ TAPETĘ NA MONITOR:

Klikamy przyciski „TAPETA NA MONITOR Z KALENDARZEM” lub „TAPETA NA MONITOR BEZ KALENDARZA”. Pliki są do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania.

desktop wallpaper

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, to zapraszam na mój FANPAGE oraz INSTAGRAM . Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy4/1/18 14:47

    Już pobrałem z kalendarzem.. Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna tapeta i świetny pomysł :) A ta opcja z kalendarze dodatkowo użyteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki klimat! Kojarzy mi się z surowością Skandynawii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna tapeta. Ja sobie zmieniam na każdą porę roku, nie co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna!! Na prawdę wygląda przecudownie, zaraz ściągnę <3

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna tapeta! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger