25.07.2017

Tapeta na sierpień

Każdy miesiąc to nowe wyzwania. Nowe przygody. Jednak każdy dzień ucieka zbyt szybko. I wydaje mi się, że co chwilę tworzę nową tapetę na ekran monitora. Trochę jakbym się zapętliła. Jednak tym razem postawiłam na trochę inną formę graficzną niż do tej pory. Najwidoczniej czas na małą zmianę.

Maki kojarzą mi się przede wszystkim z sierpniem. Do tego ciepłym powietrzem i blaskiem mocnego prażącego słońca, ciepłym jeziorem i pięknymi widokami.

A Tobie, z czym kojarzy się sierpień?

Kiedy tak tworzę botaniczną sierpniową tapetę, w moim uroczym mieszkanku, to myślę już tylko o wakacjach, które mnie nie długo czekają. Ciszy i spokoju, ale zarazem tego wakacyjnego zgiełku, który uwielbiam. Tym razem plan jest mocno poważny. Nie długo się dowiecie co to będzie.

CO NOWEGO NA THE NATURAL MINIMALISM?


1. Botaniczna Letnia Lista Życzeń. Kto by nie chciał spisać swoich najskrytszych marzeń i pragnień? Moc zapisanych na kartce życzeń jest podobno większa, niż tych niezapisanych, które tylko krążą w naszych umysłach.

PLIK DO POBRANIA - TAPETA NA MONITOR


Poniżej do pobrania tapeta na ekran monitora. Plik jest do użytku własnego, niekomercyjnego. Można przekazywać link dalej, ale nie wolno ich odsprzedawać, ani modyfikować. Miłego korzystania z tapety.


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu to zapraszam na mój fanpage.
Będzie mi bardzo miło jeżeli polubisz moją stronę. 



10 komentarzy:

  1. Przepiękna! Biorę! <3
    Sierpień to dla mnie czas wielu zmian - nowa praca, nowe mieszkanie, nowe miasto i mnóstwo wyzwań oraz stresów. Mam nadzieję, że maki będą działały uspokajająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mieszkałaś do tej pory w Warszawie prawda? To zmieniasz duże miasto na mniejsze czy podobne? :) To faktycznie będziesz miała co robić w sierpniu :) Powodzenia życzę.

      Usuń
  2. Ładna tapeta, a maki już przekwitły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jadę do pracy to jeszcze je widzę w niektórych miejscach, więc tak nie do końca przekwitły wszystkie :)

      Usuń
  3. Ładna tapeta, maki budzą we mnie wspomnienia z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś było ich o wiele więcej. Teraz rzadko można je spotkać. Chyba, że na łąkach albo polanach.

      Usuń
  4. Maki to jedne z najpiękniejszych kwiatów. Cudownie wyglądają na łące, pomiędzy innymi polnymi kwiatami.
    Ja też w sierpniu zmykam na urlop:)Będą Mazury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pięknie wyglądają pomiędzy innymi polnymi kwiatami to prawda. Na Mazurach byłam tylko raz, ale może kiedyś się tam wybiorę na dłużej, bo są tam piękne miejsca. Udanego urlopu :)

      Usuń
  5. Piękna <3

    Mi sierpień kojarzy się przede wszystkim ze słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię maki :) Piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The Natural Minimalism , Blogger